Ettermarked

Velkommen

Ettermarked: Reklamasjon, feil eller mangler 

Vi er opptatt av å levere boliger av høy kvalitet. Likevel kan feil oppstå. Dersom du skulle oppdage feil eller mangler ved din bolig, må dette meldes fra til oss så fort som mulig. Nedenfor kan du lese hvordan du skal registrere din henvendelse for å få raskest mulig hjelp.  

Reklamasjonshenvendelser håndteres av Ettermarkedsavdelingen i Hersleth Entreprenør.  For å sikre riktig registrering og håndtering av saken, ber vi om at du registrerer din henvendelse ved å sende en e-post til ettermarked@hersleth.no 

Dersom du har bilder eller annen dokumentasjon av forholdet, er det til stor hjelp for oss om du legger ved dette.  

En av våre kundebehandlere vil normalt ta kontakt med deg i løpet av 2 arbeidsdager for å informere deg om videre saksgang.   

På forhånd takk for hjelpen!